vrijdag 19 oktober 2007

Sonsbeek festival Arnhem 2007.























das hok steht daar weer fier bei und dieses mahl war mister monkey auch
wieder mit .er hat viel spass am rooftop

















Mister Monkey spaziert er auf los
mit unser freundchen Blokkieboy.




















Lorenzo und Mikey der neger from africa.




















Lorenzo und MisterMonkey haben es gezellug.











Lorenzo naturel.











Der oberbuurmann war ein Gangster.











Esther und Xandra warren am visite gekommen
und warren sehr unter insdruk geracht from
unser adventure nach Oelanbator.









Der madschens hatten uns auch gepasfotografiertet.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi knuspi-brothers, ik ben op zoek naar jullie maar heb geen telefoonnummer van jullie. Op sonsbeek kampeerden jullie op de saksenweimar-kazerne en had ik elke dag de koffie voor jullie klaar. Het was gezellig en ik had altijd wel wat weed.
Ik ben nu bezig met een theatermiddag in het brabantse bladel waar ik al 31 jaar het 6-daagse festival mee organiseer en zou jullie graag daar willen zien op 1 en 2 augustus dus aub neem kontakt met mij op. Als jullie niet meer weten wie ik ben, maakt niet uit, bel me dan toch; 0622778875 en aders mijn lieve vrouw Marjolein 0620291579.
Groetjes Ward.
ps; ons pasfotootje met de aap hebben wij beide nog in onze portemonnai zitten.
ward.vdvoort@gmail.com